Παράπονα-Καταγγελίες Ασθενών-Οικείων
Η γνώμη σας μετράει
Για επισημάνσεις, παρατηρήσεις, παράπονα και καταγγελίες, μπορείτε να απευθύνεστε:
Πρωτίστως στον αρμόδιο Προϊστάμενο ή Διευθυντή του τμήματος ή κλινικής και σε δεύτερο στάδιο, εφόσον παραμένουν οι λόγοι της δυσαρέσκειας, στη Διεύθυνση Ποιοτικού Ελέγχου.
Παρακαλούμε συμπληρώστε τα ειδικά έντυπα για υποβολή θετικών εντυπώσεων (ΕΝΤΥΠΟ) ή και καταγγελιών/παραπόνων (ΕΝΤΥΠΟ).
Αποθηκεύστε τα αρχεία και αποστείλετε τα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου quality@papageorgiou-hospital.gr. Η Διεύθυνση Ποιοτικού Ελέγχου ενσωματώνει τις αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) και αναλαμβάνει τη διαχείριση των παραπόνων - καταγγελιών.
Τέλος, ας γνωρίζετε ότι έχετε παράλληλα τη δυνατότητα προσφυγής σε ελεγκτικές αρχές, όπως ο Συνήγορος του Πολίτη και η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, αλλά και στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών για θέματα Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Κ.Ε.Π.Υ.Κ.Α), της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας.
Πληροφορίες: 2313 323185, 08:00-14:30 (Διεύθυνση Ποιοτικού Ελέγχου - Γ.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ)