Επισκέπτες

Τι ισχύει για επισκέπτες και συνοδούς

Ενημερώστε τους συγγενείς σας ότι παραμονή στους διαδρόμους έξω από τα χειρουργεία την ώρα που εσείς χειρουργείστε είναι μάταια ταλαιπωρία γι αυτούς, εμπόδιο για το προσωπικό του νοσοκομείου και προδίδει έλλειψη πολιτισμού. Αν αφήσετε κάποιο τηλέφωνο ο χειρουργός μπορεί να τους ενημερώσει αμέσως μετά το πέρας της επέμβασης και οι ίδιοι μπορούν να σας επισκεφτούν την κανονική ώρα του επισκεπτηρίου.

Είναι βασανιστικό και ανεπίτρεπτο να διαταράσσεται η ησυχία και η γαλήνη του νεοχειρουργηθέντος ο οποίος υφίσταται την επίσκεψη ζωηρών και περίεργων μουστερήδων στους χώρους της ανάνηψης στην δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται μεταξύ νάρκωσης και εγρήγορσης, όταν ο ίδιος νοιώθει υπνηλία, εξάντληση, πόνο, ναυτία και ένα σωρό σωλήνες διαπερνούν τις οπές του σώματος και του προσώπου του!

Ενημερώστε φίλους και συγγενείς που θέλετε να σας επισκεφτούν για τις ώρες του επισκεπτηρίου. Παραμονή επισκεπτών στον διάδρομο του τμήματος ή τις αίθουσες νοσηλείας εκτός επισκεπτηρίου δεν επιτρέπεται. Σε ειδικές περιπτώσεις όπως πχ νοσηλεία διεγερτικών ασθενών, ανηλίκων, ασθενών με προβλήματα επικοινωνίας, ψυχικές νόσους ή ασθενών στο τελικό στάδιο της ζωής η προϊσταμένη του τμήματος μπορεί να χορηγήσει σχετικά ειδική άδεια εφόσον ο ασθενής νοσηλεύεται σε μονόκλινο.

 

Σχέσεις συνοδών με νοσηλευτές και γιατρούς

Εξειδικευμένες πληροφορίες με όλες τις λεπτομέρειες που σας αφορούν παίρνετε φυσικά κατά την διάρκεια της νοσηλείας σας από τον προσωπικό σας γιατρό ή τον υπεύθυνο διευθυντή προγράμματος για την νόσο που νοσηλεύεστε. Πληροφορίες όμως για την πορεία της κατάστασής σας και τον γενικό προγραμματισμό παίρνετε από όλους τους γιατρούς του τμήματος κατά την διάρκεια του πρωινού και του απογευματινού επισκεπτηρίου. Είναι όμως παράλογο να ρωτάτε οποιονδήποτε, οποτεδήποτε για οτιδήποτε! Στην κλινική συμβαίνουν άπειρα πράγματα που αφορούν δεκάδες ασθενείς και έτσι εμείς χειριζόμαστε επιμερισμένα χιλιάδες σημαντικές πληροφορίες. Σωστή ενημέρωση είναι λοιπόν δυνατή μόνο από το σωστό πρόσωπο την σωστή ώρα! Μην ρωτάτε όποιον λευκοντυμένο βρίσκεται μπροστά σας για οτιδήποτε! Το πρωινό και το απογευματινό επισκεπτήριο είναι η ευκαιρία του ασθενή να υποβάλλει τις ερωτήσεις του αλλά και να ενημερώσει τις νοσηλεύτριες και τους γιατρούς για τις ανησυχίες και τα ενοχλήματα του.

Δώρα και χρηματικές αμοιβές προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δεν είναι προαπαιτούμενο ούτε αλλάζουν οτιδήποτε στην διαδικασία για καλύτερη ή συντομότερη εξυπηρέτηση. Αποτελούν απεναντίας απαξιωτική, παράνομη και αξιόποινη πράξη  τόσο για τον δωροδοκούντα όσο και τον δωροδοκούμενο και εκμαυλίζουν ανθρώπινες συνειδήσεις. Οφείλουμε όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να συμβάλλουμε ώστε η μάστιγα αυτή να εκριζωθεί ολοκληρωτικά!

Κεράσματα και γλυκά στο προσωπικό προκαλούν παχυσαρκία και διαβήτη σ αυτούς που μοχθούν για το καλό σας! Αν θέλετε να κάνετε "επίδειξη αισθημάτων ευγνωμοσύνης και απλοχεριάς" μπορείτε να τρατάρετε φρέσκα υγιεινά φρούτα, να στείλετε ευχαριστήρια κάρτα, που είναι το προτιμότερο και το πιο ευχάριστο για μας, ή να συνεισφέρετε με ποσό μικρότερο πάντα των 5 ευρώ στο ταμείο καφέ της κλινικής προς την προϊσταμένη.

Κύριο Μενού

 
GENERAL HOSPITAL PAPAGEORGIOU- POSTAL CODE 56403 - THESSALONIKI - MUNICIPALITY PAULOU MELA - (AREA Ν. EFKARPIA)
T: 2313 323000