Ερωτηματολόγια - Παράπονα

Επιπλέον Πεδίο 1:

Ερωτηματολόγια - Παράπονα

 

Η γνώμη σας μετράει

 

Παρακαλούμε συμπληρώστε και τοποθετήστε στα ειδικά κουτιά, τα μπλε ερωτηματολόγια, εάν είστε επισκέπτης στα εξωτερικά μας ιατρεία και τα πορτοκαλί ερωτηματολόγια εάν είστε νοσηλευόμενος ασθενής ή συνοδός στις κλινικές του Νοσοκομείου μας.
Η Διοίκηση ενημερώνεται συστηματικά για τις θετικές και αρνητικές εμπειρίες σας, επικοινωνεί με τους αντίστοιχους διευθυντές υπηρεσιών και κλινικών και προσπαθεί να ανταποκριθεί σε κάθε δυνατό περιθώριο βελτίωσης.

Για επισημάνσεις, παρατηρήσεις και παράπονα, μπορείτε να απευθύνεστε:

  • πρωτίστως στον αρμόδιο Προϊστάμενο ή Διευθυντή του τμήματος ή κλινικής και
  • σε δεύτερο στάδιο, εφόσον παραμένουν οι λόγοι της δυσαρέσκειας, στη Διεύθυνση Ποιοτικού Ελέγχου.

Εναλλακτικά, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας, δίνοντας τα στοιχεία σας. Το μήνυμα σας θα ληφθεί υπόψη μόνο αν είναι εφικτή η διασταύρωση των στοιχείων που παραθέτετε. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του τηλεφώνου σας.

 

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

 

Προς: Γραφείο Διαχείρισης Ποιότητας

 

Επιπλέον Πεδίο 2:

Πριν πατήσετε το κουμπί <Αποστολή>, συμπληρώστε παρακαλώ για λόγους ασφαλείας το παραπάνω CAPTCHA πεδίο

Τα πεδία που ειναι μαρκαρισμένα με * είναι απαραίτητα




Πριν πατήσετε το κουμπί <Αποστολή>, συμπληρώστε παρακαλώ για λόγους ασφαλείας το παραπάνω CAPTCHA πεδίο

 
GENERAL HOSPITAL PAPAGEORGIOU- POSTAL CODE 56403 - THESSALONIKI - MUNICIPALITY PAULOU MELA - (AREA Ν. EFKARPIA)
T: 2313 323000